Αίτηση Συνεργασίας

{emailcloak=off}

Inbound Marketing

Inbound Marketing

Τι είναι λοιπόν το Inbound Marketing;

Είναι ο καλύτερος τρόπος να μετατρέψετε τους αγνώστους σε υποψήφιους πελάτες και υποστηρικτές της επιχείρησης σας. Ας δούμε πως δουλεύει...

Το inbound marketing είναι η διαδικασία με την οποία προσελκύσουμε την προσοχή του κόσμου μέσω της δημιουργίας περιεχομένου, πριν ακόμη είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Είναι ένας από τους καλύτερους και οικονομικότερους τρόπους να μετατρέψετε τους αγνώστους σε υποψήφιους πελάτες σας.

Πολύ πιθανόν να έχετε ακούσει για το inbound marketing ή τον όρο content marketing και αναρωτηθήκατε:

  • Είναι κατάλληλο για την επιχείρηση μου;
  • Θα μπορούσε να με βοηθήσει να δημιουργήσω περισσότερους υποψήφιους πελάτες και πώς;

Αυτές είναι σπουδαίες ερωτήσεις και πρόκειται να τις απαντήσουμε.

Το να δημιουργήσεις νέους επισκέπτες και υποψήφιους πελάτες είναι μόνο τα μισά της διαδρομής. Οι στρατηγικές  inbound marketing θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε αυτούς τους υποψήφιους πελάτες σε πελάτες της επιχείρησης σας, και τους πελάτες σας σε πιστούς υποστηριχτές σας που θα σας φέρουν κι άλλους πελάτες.

 

Ποιες οι διαφορές του Inbound με το Outbound Marketing;

Όταν σκεπτόμαστε τους παραδοσιακούς τρόπους marketing, τυπικά μας έρχεται στο νου το outbound marketing. Η αγορά ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών διαφημίσεων, η έντυπη διαφήμιση, η αγορά λίστας email, οι τηλεφωνικές επικοινωνίες, οι διαφημιστικές πινακίδες, οι χορηγίες σε εκθέσεις ή διοργανώσεις είναι μερικοί από τους κλασικούς τρόπους marketing που ανήκουν στο λεγόμενο outbound marketing.

Στην ουσία προωθούμε ΕΞΩ το μήνυμα που εμπορευόμαστε σε ένα τυχαίο κοινό ελπίζοντας για μια ανταπόκριση, κάποιο ενδιαφέρον, έναν καινούργιο πελάτη.

Βεβαίως το outbound marketing είναι ακόμα αναγκαίο και το inbound marketing δεν έχει σκοπό να αντικαταστήσει αυτή την μέθοδο marketing, αντιθέτως να την ενισχύσει και να την συμπληρώσει.

Το inbound marketing εστιάζεται στην δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που θα προσελκύσει τον κόσμο ΜΕΣΑ στην επιχείρηση και το brand σας. Είδη ψάχνουν για απαντήσεις διαδικτυακά, ερευνώντας τον δικό σας κλάδο, ελέγχοντας τον ανταγωνισμό και προσπαθώντας να αποφασίσουν αν πραγματικά χρειάζονται τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.

Ο στόχος λοιπόν είναι να έχετε το κατάλληλο περιεχόμενο το οποίο θα δίνει λύσεις και απαντήσεις σε όλα αυτά τα στάδια της διαδικασίας αγοράς, έτσι ώστε να προσελκύσετε όλους τους ενδιαφερόμενους που είναι έτσι κι αλλιώς online.

Ευθυγραμμίζοντας το περιεχόμενο που δημοσιεύεις με τα ενδιαφέροντα των πελατών σου, προσελκύεις με φυσικό τρόπο inbound κίνηση την οποία μπορείς να μετατρέψεις και να εκμεταλλευτείς προς όφελος της επιχείρησης σου.

 

 

Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ INBOUND MARKETING

 

ΠΡΟΣΕΛΚΥΩ:

Θέλουμε να προσελκύσουμε τους σωστούς "αγνώστους" που ανήκουν στο δικό σας target group, μέσα στο website και στο brand σας χρησιμοποιώντας ποιοτικό και μοναδικό περιεχόμενο το οποίο δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις που έχουν. Θα χρησιμοποιήσουμε πολλές μεθόδους όπως το blogging, τα keywords, SEO στρατηγικές, τα social media ακόμα και outbound διαφημίσεις για να πετύχουμε τους στόχους μας.

 

ΜΕΤΑΤΡΕΠΩ:

Με την χρησιμοποίηση landing pages (αρχικές σελίδες ειδικά διαμορφωμένες ώστε να είναι ουσιαστικές, τραβώντας την προσοχή), forms (φόρμες συμπλήρωσης) και call to action (τεχνικές που προσελκύουν τον επισκέπτη να πραγματοποιήσει μια ενέργεια) θα μετατρέψουμε τους επισκέπτες σε υποψήφιους πελάτες. Το πολυτιμότερο αγαθό που μπορείς να αποκομίσεις από έναν επισκέπτη είναι τα στοιχεία επικοινωνίας του, για τον λόγο αυτό θα τους δώσουμε ποιοτικό περιεχόμενο σαν αντάλλαγμα. Αυτό περιλαμβάνει eBooks, infographics, webinars, tips sheets.

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΩ:

Με την βοήθεια πολλών και εξειδικευμένων εργαλείων θα μετατρέψετε αυτούς τους υποψήφιους πελάτες σε πιστούς πελάτες και υποστηριχτές τις επιχείρησης και του brand σας.

 

ΑΝΤΑΜΕΙΒΩ:

Όταν κάποιοι γίνουν πελάτες σας, δεν πρέπει να τους ξεχάσετε και πρέπει να συνεχίσετε να δημοσιεύετε και να διαμοιράζετε περιεχόμενο που τους βοηθάει να χρησιμοποιούν με καλύτερο τρόπο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Πρέπει να τους ανταμείβετε σαν συνεργάτες της επιχείρησης σας ώστε να διατηρήσετε το πελατολόγιο σας ή ακόμα και να μεγεθύνετε το κοινό σας από νέους πελάτες που θα σας φέρουν.