Αίτηση Συνεργασίας

{emailcloak=off}

Online shopping

Online shopping

Online shopping με εργαλείο το e-shop

Η διαδικασία αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών από επιχειρήσεις στο διαδίκτυο ονομάζεται online shopping και έχει ως βάση της το e-shop, μια ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα με το απαραίτητο λογισμικό έκθεσης και αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών. Μια πλατφόρμα και ένα διαχειριστικό περιβάλλον ειδικά σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει στον κάτοχο του όλα εκείνα τα εργαλεία προβολής των προϊόντων του, διαχείρισης της αποθήκης του, προβολή στατιστικών πώλησης κ.α.

Το διαδίκτυο έδωσε την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις πωλήσεις τους και να επεκτείνουν το πελατειακό κοινό τους. Οι πελάτες μπορούν να επισκέπτονται τα ηλεκτρονικά καταστήματα από την άνεση του σπιτιού τους και να πραγματοποιούν τις αγορές τους μπροστά από τον υπολογιστή τους.

 

Πλεονεκτήματα

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και να αγοράσουν τα πάντα από τις εταιρείες που εκθέτουν τα προϊόντα τους διαδικτυακά. Οι επιλογές και οι δυνατότητες είναι πραγματικά άπειρες, οι πελάτες χρησιμοποιώντας τα ηλεκτρονικό καταστήματα μπορούν να αγοράσουν ρούχα, βιβλία, ηλεκτρονικές συσκευές, ηλεκτρικές συσκευές, λογισμικό, παιχνίδια, εργαλεία, αναλώσιμα, έπιπλα κ.α.

Η άνεση είναι ένας μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν να αγοράζουν από ένα online κατάστημα λόγο της ευκολίας που προσφέρει η όλη διαδικασία. Για παράδειγμα αν ένα άτομο θελήσει να αγοράσει ένα προϊόν από ένα κατάστημα στην αγορά ή σε ένα εμπορικό κέντρο, θα χρειαστεί να οδηγήσει μέχρι το κατάστημα, να ψάξει για parking και έπειτα να μεταβεί ο ίδιος περπατώντας μέχρι το συγκεκριμένο κατάστημα που διαθέτει το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Πολλές φορές αφού τελικά βρει το προϊόν του θα πρέπει να υποστεί τις ουρές στο ταμείο χάνοντας και εκεί πολύτιμο χρόνο.

Η διαδικτυακές αγορές από την άλλη δίνουν την δυνατότητα στους πελάτες να αποφύγουν όλα αυτά τα προβλήματα. Το μόνο που χρειάζεται ο ενδιαφερόμενος είναι να βρει το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) που διαθέτει το προϊόν και να το επιλέξει για αγορά. Το προϊόν αυτομάτως μεταφέρεται σε ένα "εικονικό καλάθι αγορών" και έπειτα μπορεί να πραγματοποιήσει την πληρωμή ηλεκτρονικά με τους υποστηριζόμενους από το κατάστημα τρόπους πληρωμής. Όλη η διαδικασία της έρευνας και της αγοράς μπορεί να γίνει οποιαδήποτε ώρα μέσα στο 24ωρο καθώς τα e-shop δεν κλείνουν ποτέ.

 

Μειονεκτήματα

Πολλές φορές παρά την άνεση και την ευκολία των online αγορών πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν να επισκέπτονται τα καταστήματα, να δοκιμάζουν τα ρούχα, να αγγίζουν και να δοκιμάζουν τα προϊόντα, να βρίσκονται και να συναναστρέφονται με πολύ κόσμο. Αυτά είναι και κάποια από τα μειονεκτήματα του online shopping και των e-shop, οι πελάτες δεν μπορούν να συναναστραφούν από κοντά με κόσμο, να δουν από κοντά το προϊόν ,να το αγγίξουν, να το αγοράσουν και να το παραλάβουν την ίδια μέρα.

Πολλοί επίσης είναι και οι πελάτες που φοβούνται τις διαδικτυακές αγορές γιατί δεν εμπιστεύονται να δώσουν τα στοιχεία τους. Αρκετοί αποφεύγουν το online shopping γιατί φοβούνται ότι τα προϊόντα που θα παραγγείλουν μπορεί να μην είναι όπως φαίνονται στις φωτογραφίες του e-shop, ή ότι θα είναι χαμηλότερης ποιότητας. Πολλά από τα προϊόντα όπως για παράδειγμα τα ρούχα μιας και δεν είναι δυνατόν να δοκιμαστούν από τους πελάτες μπορεί να μην είναι στα μέτρα τους, με αποτέλεσμα την επιστροφή των προϊόντων για αλλαγή.

 

Το μέλλον του Online shopping

Παρ όλες τις δυσκολίες και τα προβλήματα που παρουσιάζει το online shopping σε κάποιες περιπτώσεις, τα πλεονεκτήματα που έχει είναι πραγματικά τεράστια και υπερέχουν κατά πολύ. Οι διαδικτυακές αγορές μέσω e-shop ολοένα και κερδίζουν έδαφος έναντι των κλασικών αγορών. Οι χρήστες που εκμεταλλεύονται τα οφέλη των ηλεκτρονικών καταστημάτων αυξάνονται γεωμετρικά και τα όποια μικροπροβλήματα με τον καιρό λύνονται. Πλέον η ασφάλεια των διαδικτυακών συναλλαγών είναι σε τέτοια επίπεδα που δεν αποτρέπει ακόμα και τους πιο δύσπιστους.

Ένα είναι σίγουρο, οι διαδικτυακές αγορές κερδίζουν έδαφος έναντι των κλασικών αγορών. Οι εταιρείες επενδύουν διαρκώς και επεκτείνουν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop). Οι πελάτες από την άλλη προτιμούν τις διαδικτυακές αγορές απολαμβάνοντας όλα τα οφέλη τους.Ένα φαινόμενο που θα αυξάνετε ολοένα και περισσότερο στο προσεχές μέλλον.